reklama
reklama

numer telefonu 577276852

inne formaty zapisu tego numeru:
  • +48577276852,
  • +48 57 727 68 52,
  • (57)727-68-52,
  • 577 276 852,
  • 577-276-852

Opinie użytkowników dotyczące numeru: 577276852


Liczba ocen i opinii: 0
ocena niebezpieczeństwa: Brak oceny

dodaj pierwszą opinię

poprzedni numer << tel 577276851 | następny numer >> tel 577276853

Wiesz kto dzwonił z numeru 577276852?
Dodaj Komentarz:

Uwaga!
Komentarze obraźliwe, zawierające wulgaryzmy, noszące znamiona chęci naruszenia prywatności oraz dobrego imienia osób lub firm, będą bezwzględnie usuwane przez moderatorów. Dodajemy tylko komentarze, które mogą w jakikolwiek sposób pomóc innym użytkownikom w rozpoznaniu dzwoniących firm oraz konsultantów i telesprzedawców. Na podstawie tych informacji każdy będzie mógł oddzwonić lub dodać numer do czarnej listy swojego telefonu.
BBcode oraz HTML nie działają.


Oceń stopień niebezpieczeństwa numeru w skali od 1 do 5:
(1-numer bezpieczny, 2-można odebrać, 3-lepiej nie odbierać, 4-numer nękający, 5-numer niebezpieczny)

Przepisz liczbę: 665:

komentarze użytkowników

analiza systemowa numeru: 577276852 na dzień:2021-02-25
Nasz system nie ma zapisanej informacji na temat uciążliwości i pochodzenia numeru. Wszystko wskazuje zatem, że numer 577276852 jest bezpieczny. Jeżeli jest jednak inaczej poinformuj innych o tym fakcie i dodaj swoją opinię.

zobacz inne numery telefonów


Oszustwo na niedopłatę do paczki.
518950026
Obtěžuje 4
413367960
kto to?
+4915166178886
+4915166178886
Dofinansowania do pieców itp
Windykacja kruk
Oszuści. Wysyłają sms z linkiem na przejści z różnymi przyczynami odebrać/dopłacić za coś, nie kupujcie się na to.
Oszust, podszywa się pod InPost i każe uregulować niedoplate 0.50Pln
Wysyła sms z wyłudzeniem na niedopłatę za paczkę.
Naciąganie na niedopłatę paczki 50 gr.
NC+ windykacja
Uwaga!!!provident!!! Unikać jak ognia!!!
Tesco ok
ZUS Warszawa
ZUS LUBLIN
Po odebraniu rozłącza się
Konsultant z Alior Bank. Pracownik z oddziału lokalnego dzwoni pytając czy może przedstawić ofertę kredytową i prosi o potwierdzenie danych, date urodzenia, miasto urodzenia, następnie pyta czy kolega z tegoż oddziału może zadzwonić z oferta pożyczki dla wartościowych klientów, którzy już wcześniej mieli u nich finansowanie. Kolega ów dzwoni (telefon wyświetla "wyłudzanie danych z dowodu osobistego"), pierwsza rzecz o którą pyta to podanie numeru pesel. W banku twierdzą, że to standardowa procedura, a kolega siedzi tuż obok w tym samym oddziale. Kierunkowy oddziału +95, kierunkowy "kolegi z oddziału, który siedzi tuż obok" +25. Zastanawia mnie, dlaczego pracownik oddziału nie może przedstawić oferty kredytowej po potwierdzeniu danych tylko oddaje numer do "kolegi".
577276852